Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw aanvraag voor een onderhoudscontract bij MADRI.
Helaas hebben wij op dit moment niet de beschikbare capaciteit om uw aanvraag in behandeling te nemen. Hierdoor hebben wij moeten besluiten een klantenstop in te moeten stellen voor het onderhoud van uw toestel.
Uiteraard zijn wij als servicegericht bedrijf betrokken bij uw storingen en zullen deze indien mogelijk proberen te verhelpen.
Dus mocht u een storing hebben, verzoeken wij u met ons tijdens kantooruren via onderstaande gegevens contact op te nemen en zullen met u de mogelijkheden bespreken.
Uw aanvraag voor onderhoud proberen wij op een latere termijn weer in behandeling te nemen.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak en hopen op uw begrip.
Met vriendelijke groet,
MADRI Totaalinstallateur
Zilverhoek 5
4651 SP Steenbergen
T: 0167 – 56 17 20
E: info@madri.nl